29 Σεπ 2011

Nielsen: Έρευνα για τις «Γυναίκες του Αύριο»

Tις νέες αγοραστικές συνήθειες των γυναικών και την αλληλεπίδρασή τους με τα παραδοσιακά και σύγχρονα Μέσα ανέδειξε η νέα έρευνα που διεξήγαγε η Nielsen σε 6.500 γυναίκες από τις 21 μεγαλύτερες χώρες του κόσμου.



Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από την έρευνα, οι γυναίκες ελέγχουν την πλειοψηφία των αγοραστικών αποφάσεων μέσα στα νοικοκυριά τους και η επιρροή τους ολοένα και αυξάνεται, γεγονός που τις κάνει να αισθάνονται ότι ο ρόλος τους αλλάζει προς το καλύτερο. Οι νέες γυναίκες (μέσος όρος ηλικίας 30 ετών) επηρεάζονται περισσότερο από όλους τους τύπους των Μέσων, ενώ είναι και οι πιο εξοικειωμένες με τις νέες τεχνολογίες. Οι γυναίκες μέσης ηλικίας (μ.ό. 47 ετών) παρακολουθούν περισσότερη τηλεόραση, χρησιμοποιούν πολύ το τηλέφωνό τους και τους αρέσει να βλέπουν διαφημίσεις, ενώ οι μεγαλύτερες γυναίκες (μ.ό. 67 ετών) είναι πιο πιστές ακροάτριες του ραδιοφώνου, αλλά προσπαθούν να προσαρμοστούν και αυτές στη νέα τεχνολογία. Η τηλεόραση συνεχίζει να αποτελεί το Μέσο για την απόκτηση πληροφοριών για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, όμως οι τεχνολογίες και το word-of-mouth πρέπει να ενταχθούν με δημιουργικό τρόπο σε ολόκληρη την επικοινωνιακή στρατηγική μιας εταιρείας.

«Οι εταιρίες που θα αντιληφθούν πρώτες τις μεταβολές που συμβαίνουν στο ρόλο των γυναικών, θα αποκτήσουν ισχυρό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους, καταφέρνοντας να συνδέσουν τις μάρκες και τα προϊόντα τους με το γυναικείο αγοραστικό κοινό», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Πηγή: advertising.gr