12 Οκτ 2011

Τα social media κατέκτησαν την Ελλάδα

Πάνω από 1,5 εκατομμύριο Έλληνες μοιράζονται σε καθημερινή βάση τις σκέψεις τους μέσω του facebook, ενώ τα κοινωνικά δίκτυα του Ίντερνετ γίνονται πλέον όλο και πιο δημοφιλή στη χώρα μας. Οι έλληνες χρήστες του twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 tweets ημερησίως.


Ο αριθμός των ενεργών χρηστών του facebook, του twitter και του youtube, αυξάνεται συνεχώς και σύμφωνα με τα στοιχεία της ISNP (Intelligent Social Network Platform), σήμερα οι ενεργοί Έλληνες χρήστες στο facebook είναι 1,5 εκατομμύριο, στο twitter 85.000 και στο YouTube 340.000.
Στη μέτρηση των ενεργών χρηστών που ανακοίνωσε η INNEWS υπολογίζονται όσοι χρήστες αναρτούν πληροφορίες ή σχόλια με απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει έστω και μέρος του λογαριασμού του ανοιχτό σε πρόσβαση.
Σύμφωνα με την μέτρηση, οι έλληνες χρήστες του twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 αναφορές (tweets) ημερησίως, δηλαδή κατά μέσο όρο αντιστοιχούν περισσότερες από δύο αναφορές ημερησίως ανά χρήστη.
Με ρυθμό περίπου μία αναφορά την εβδομάδα ανεβάζουν οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το facebook και το YouTube.
Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες χρήστες του facebook αναρτούν 240.000 αναφορές την ημέρα (status updates & comments) και 50.000 αναφορές οι χρήστες του youtube (comments & videos).
Καταγγελίες για κοινωνικά δίκτυα
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου για την γραμμή βοήθειας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ (8001180015), συνεχή αύξηση παρουσιάζουν και οι αναφορές με θέμα τα κοινωνικά δίκτυα.
Συγκεκριμένα, στο διάστημα από το Σεπτέμβριο του 2009 έως και το τέλος Ιουνίου, καταγράφηκαν 146 αιτήματα για βοήθεια σχετικά με κλοπή προσωπικών δεδομένων και 69 για αναφορά ψεύτικων προφίλ.
Στο ίδιο διάστημα ο συνολικός αριθμός των αναφορών έφτασε τις 2.461. απ΄αυτές το 41,2% ήταν αιτήματα για γενική πληροφόρηση, το 33,7% αφορούσαν περιπτώσεις εξάρτησης στο διαδίκτυο, το 5,9% κλοπή προσωπικών δεδομένων ενώ ακολουθούν με μικρότερα ποσοστά το επικίνδυνο περιεχόμενο, η βία/εκφοβισμός, η οικονομική απάτη και προβλήματα με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ.

Πηγή: tanea.gr