25 Οκτ 2011

Έρευνα: 20% το γυναικών προτιμούν το Facebook από το σεξ

Σε μια έρευνα του περιοδικού Cosmopolitan διαβάζουμε ότι 1 στις 5 γυναίκες θα προτιμούσε να κάνει αποχή μιας εβδομάδας από το σεξ, από το να εγκαταλείψει το Facebook.
Ακόμη 57% των γυναικών που απάντησαν στο ερώτημα προτιμούν τον υπολογιστή τους από το σεξ, και το 50% επιλέγουν αντίστοιχα το smartphone τους.
Αντίστοιχα όμως 80% θα εγκατέλειπαν για μια εβδομάδα τις αγαπημένες τους τηλεοπτικές σειρές. Για άλλη μια φορά λοιπόν επιβεβαιώνεται το πόσο σημαντικό ρόλο έχουν τα social media στη ζωή μας...

21 Οκτ 2011

Έρευνα: 79% των χρηστών του Facebook ελέγχουν καθημερινά τη σελίδα τους

Η εξάρτηση από το Facebook είναι πια γνωστή. Και μια ακόμα έρευνα του περιοδικού Busted Coverage το επιβεβαιώνει. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής λοιπόν το 79% των χρηστών του Facebook δεν μπορούν να περάσουν ένα 24ωρο χωρίς να επισκεφτούν τη σελίδα τους έστω και μια φορά.
Και το 50% δήλωσε μάλιστα ότι ανησυχεί για την εξάρτηση αυτή από το γνωστό social network.
Πάντως το 70% απάντησε ότι σε περίπτωση που το Facebook αρχίσει να χρεώνει τους χρήστες, θα διαγράψουν άμεσα το λογαριασμό τους, ενώ το 65% δεν θα ήθελε να μαθευτεί ποτέ ποιά προφίλ φίλων επισκέπτονται περισσότερο.

19 Οκτ 2011

Καταναλωτική επιδίωξη η αποταμίευση

Τρόπους να μειώσουν τα έξοδά τους, αναζητούν οι καταναλωτές σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με νέα έρευνα της Nielsen, ενώ οι Έλληνες εστιάζουν το ενδιαφέρον σε προσφορές και οικονομικές συσκευασίες.
Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο αναζητούν τρόπους να αποταμιεύσουν και να μειώσουν τα έξοδά τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων (άνω του 70%) δηλώνει πως όταν φτάνει η ώρα να επιλέξει το κατάστημα που θα κάνει τα ψώνια του νοικοκυριού, επηρεάζεται πολύ από τις εκπτώσεις και τις χαμηλές τιμές. Όμως αντίστοιχα υψηλό ποσοστό, δηλώνει πως μία από τις βασικές του προτεραιότητες όταν κάνει τις αγορές του είναι να πιάνουν τόπο τα χρήματα του.

«Οι χαμηλές τιμές αποτελούν σίγουρα ένα από τα βασικά κριτήρια, αλλά οι καταναλωτές παγκοσμίως δηλώνουν πως είναι σημαντικό τα προϊόντα που αγοράζουν να αξίζουν τα λεφτά τους», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια της Nielsen για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. «Η αξία των προϊόντων δεν αφορά μόνο στην τιμή τους. Οι εταιρίες και οι λιανέμποροι που καταφέρνουν να πετύχουν σωστό συνδυασμό ποιότητας και τιμής θα κερδίσουν τους καταναλωτές, που προσπαθούν -ειδικά αυτή τη δύσκολη οικονομικά περίοδο- να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την αξία των χρημάτων τους».

Ως μέθοδο εξοικονόμησης χρημάτων, οι  έξι στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πως αγοράζουν προϊόντα όταν βρίσκονται σε προσφορά, ενώ πέντε στους δέκα πως χρησιμοποιούν κουπόνια και αγοράζουν μεγαλύτερες και πιο συμφέρουσες συσκευασίες. Καθώς το κόστος παραγωγής και διακίνησης των προϊόντων συνεχίζει να ανεβαίνει, οι καταναλωτές τόσο στην Ευρώπη (33%), όσο και στην Ελλάδα (47%) προτιμούν οι εταιρίες να προσφέρουν μεγαλύτερες, οικονομικές συσκευασίες που θα αντιστοιχούν σε χαμηλότερο κόστος ανά τεμάχιο.

Στο μεταξύ, η κυρίαρχη αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων είναι να αγοράζουν μόνο τα αναγκαία για το νοικοκυριό όταν πηγαίνουν στα καταστήματα τροφίμων (50%), ενώ στην Ευρώπη τείνουν να αποθηκεύουν προϊόντα και για μελλοντική χρήση. Σχετικά με τις νέες και πιο ευέλικτες μορφές λιανεμπορίου, οι Έλληνες καταναλωτές φαίνονται υπέρμαχοι των online αγορών, με επτά στους δέκα να θεωρούν πιθανό να αγοράσουν προϊόντα για το νοικοκυριό τους διαδικτυακά, με την προϋπόθεση να του παραδοθούν σπίτι του.

Η Παγκόσμια Έρευνα της Nielsen

Η παγκόσμια, διαδικτυακή έρευνα της Nielsen διεξήχθη από 23 Μαρτίου έως 12 Απριλίου 2011 και συμμετείχαν πάνω από 25.000 καταναλωτές σε 51 χώρες, από την Ευρώπη, την Ασία, την Ωκεανία, την Αμερική και τη Μέση Ανατολή.

Πηγή: advertising.gr

17 Οκτ 2011

Έρευνα: Οι Έλληνες στα social media

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα της εταιρείας Innews μελέτησε την ελληνική παρουσία στα social media. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της ΙSNP (Intelligent Social Network Platform) που δημοσίευσε η Innews, οι ενεργοί Έλληνες χρήστες κατά το 2ο και 3ο τρίμηνο του 2011, στο Facebook είναι 1.500.000, στο Twitter 85.000 και στο Youtube 340.000. Αρκετά δραστήριοι οι Έλληνες twittεράδες αναρτούν περίπου 180.000 tweets την ημέρα, με μέσο όρο περισσότερα από δύο tweets ημερησίως ανά χρήστη.
 Με ρυθμό περίπου μία αναφορά την εβδομάδα ανεβάζουν οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το Facebook και το Youtube. Πιο συγκεκριμένα οι Έλληνες χρήστες του facebook αναρτούν  240.000 status updates & comments και 50.000 comments & videos οι χρήστες του youtube.
Συνολικά μέσα στο 6μηνο, από τον Μάρτιο έως και τον Σεπτέμβριο, οι Έλληνες χρήστες έκαναν συνολικά 23.000.000 tweets60.000.000 status updates και comments στο facebook και 5.000.000 comments και video uploads στο youtube.
H INNEWS πρόκειται να παρουσιάσει τη μεθοδολογία της στην Ημερίδα για τα Social Media που διοργανώνει η FIBEP (Διεθνής Ένωση Εταιριών Media Monitoring) στις 13 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες, με συμμετοχή εταιριών από όλο τον κόσμο.

Πηγή: mediagate.gr

12 Οκτ 2011

Τα social media κατέκτησαν την Ελλάδα

Πάνω από 1,5 εκατομμύριο Έλληνες μοιράζονται σε καθημερινή βάση τις σκέψεις τους μέσω του facebook, ενώ τα κοινωνικά δίκτυα του Ίντερνετ γίνονται πλέον όλο και πιο δημοφιλή στη χώρα μας. Οι έλληνες χρήστες του twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 tweets ημερησίως.


Ο αριθμός των ενεργών χρηστών του facebook, του twitter και του youtube, αυξάνεται συνεχώς και σύμφωνα με τα στοιχεία της ISNP (Intelligent Social Network Platform), σήμερα οι ενεργοί Έλληνες χρήστες στο facebook είναι 1,5 εκατομμύριο, στο twitter 85.000 και στο YouTube 340.000.
Στη μέτρηση των ενεργών χρηστών που ανακοίνωσε η INNEWS υπολογίζονται όσοι χρήστες αναρτούν πληροφορίες ή σχόλια με απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει έστω και μέρος του λογαριασμού του ανοιχτό σε πρόσβαση.
Σύμφωνα με την μέτρηση, οι έλληνες χρήστες του twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 αναφορές (tweets) ημερησίως, δηλαδή κατά μέσο όρο αντιστοιχούν περισσότερες από δύο αναφορές ημερησίως ανά χρήστη.
Με ρυθμό περίπου μία αναφορά την εβδομάδα ανεβάζουν οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το facebook και το YouTube.
Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες χρήστες του facebook αναρτούν 240.000 αναφορές την ημέρα (status updates & comments) και 50.000 αναφορές οι χρήστες του youtube (comments & videos).
Καταγγελίες για κοινωνικά δίκτυα
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου για την γραμμή βοήθειας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ (8001180015), συνεχή αύξηση παρουσιάζουν και οι αναφορές με θέμα τα κοινωνικά δίκτυα.
Συγκεκριμένα, στο διάστημα από το Σεπτέμβριο του 2009 έως και το τέλος Ιουνίου, καταγράφηκαν 146 αιτήματα για βοήθεια σχετικά με κλοπή προσωπικών δεδομένων και 69 για αναφορά ψεύτικων προφίλ.
Στο ίδιο διάστημα ο συνολικός αριθμός των αναφορών έφτασε τις 2.461. απ΄αυτές το 41,2% ήταν αιτήματα για γενική πληροφόρηση, το 33,7% αφορούσαν περιπτώσεις εξάρτησης στο διαδίκτυο, το 5,9% κλοπή προσωπικών δεδομένων ενώ ακολουθούν με μικρότερα ποσοστά το επικίνδυνο περιεχόμενο, η βία/εκφοβισμός, η οικονομική απάτη και προβλήματα με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ.

Πηγή: tanea.gr

10 Οκτ 2011

Η Google, εργασιακός παράδεισος σύμφωνα με έρευνα

H Google τερμάτισε πρώτη σε μια έρευνα που εξέτασε σε ποιες εταιρείες θα ήθελαν οι άνθρωποι θα ήθελαν να εργαστούν, αφήνοντας πίσω την Apple, καθώς και μια σειρά από εταιρείες που δεν δραστηριοποιούνται στο χώρο της τεχνολογίας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Universum, περισσότεροι άνθρωποι θα ήθελαν να εργαστούν για την εταιρεία από οποιαδήποτε άλλη.

Περισσότερα από 160.000 άτομα που αναζητούν εργασία από τις 12 μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου ρωτήθηκαν στην έρευνα, η οποία διαμοιράστηκε μεταξύ εκείνων που ψάχνουν για μια καριέρα στον τομέα των επιχειρήσεων και εκείνων που ψάχνουν για μια καριέρα στον τομέα της μηχανικής. Η Google ήρθε πρώτη στις προτιμήσεις και στις δύο κατηγορίες ως ο πιο ελκυστικός εργοδότης του κόσμου, για τρίτη συνεχή χρονιά.

Οι εταιρείες ακριβώς πίσω από το Google που συμπληρώνουν το top 10 της κατηγορίας των επιχειρήσεων της έρευνας περιλαμβάνουν την KPMG (2) και την Pricewaterhouse Coopers, ενώ από τις τεχνολογικές εταιρείες είναι εταιρείες όπως η Microsoft (6) και η Apple (9).

Όσον αφορά την κατηγορία της μηχανικής, η IBM φαίνεται στο νούμερο 2, πίσω από την Google, με τη Microsoft στο 3, τη Sony στην έκτη και την Apple στο 7.



«Η βιομηχανία λογισμικού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό στο ανθρώπινο δυναμικό της, εξ' ου και η προσπάθεια να προσελκύσει και να διατηρήσει τα λαμπρότερα μυαλά στον κόσμο», δήλωσε ο Κάρλο Duraturo, ο παγκόσμιος διευθυντής στη Universum. Και συνέχισε: «Υπάρχει ένας νέος εργασιακός πολιτισμός σήμερα, ο χαλαρός και δημιουργικός, τον οποίο τον οφείλουμε σε αυτή τη βιομηχανία».

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι οι αμερικανικές εταιρείες φαίνονται πολύ ελκυστικές για τους υποψήφιους υπαλλήλους, αφού 28 από τις 50 κορυφαίες εταιρείες στην έρευνα εδρεύουν στις ΗΠΑ. Μεταξύ των εταιρειών που ανήκουν στην κατηγορία της μηχανικής, οι 26 βρίσκονται στις ΗΠΑ, ενώ η Γερμανία έρχεται δεύτερη στις προτιμήσεις για εργασία.

Πηγή: proho.gr

7 Οκτ 2011

Social Media - Τι γίνεται σε 60 δεύτερα;

Ο χρόνος είναι πολύ σχετικός και εξαρτάται σε τι αναφέρεσαι κάθε φορά για να κρίνεις πώς περνά. Τα 60 δευτερόλεπτα για παράδειγμα μπορεί να είναι ελάχιστα αν έχεις αργήσει, αλλά μπορεί να είναι και μια αιωνιότητα για έναν αγώνα μπάσκετ.
Στα social media πάντως μπορούν να γίνουν πάρα πολλά σε μόλις 60 δευτερόλεπτα και απόδειξη το συγκεκριμένο infographic!

120.000 tweets και 293.000 facebook updates.Εντυπωσιακό!


5 Οκτ 2011

Σε διαφημίσεις στο Διαδίκτυο επενδύουν εταιρείες στη Βρετανία

Για πρώτη φορά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, οι εταιρείες στη Βρετανία επένδυσαν περισσότερα χρήματα για να διαφημιστούν μέσω του Διαδικτύου παρά μέσω της τηλεόρασης, καθώς προτίμησαν να προσεγγίσουν το βρετανικό κοινό που χρησιμοποιεί τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή παρακολουθεί βίντεο.

Η έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC διαπιστώνει ότι οι διαφημίσεις στο Internet αυξήθηκαν κατά 13,5% (2,26 δισ. λίρες) στους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά.

Το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%. Η κατακόρυφη ανάπτυξη οφείλεται στην αύξηση κατά 100% στις διαφημίσεις μέσω βίντεο, στις επενδύσεις των εταιρειών στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών και στις διαφημιστικές εκστρατείες που σχεδιάζονται για τα κοινωνικά δίκτυα.

Στον τομέα του Internet το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.

Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης – στατικές ή κινούμενες – και στη ζήτηση για βίντεο.

Τη Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του Internet στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.

Πηγή: tanea.gr

3 Οκτ 2011

Συνέχεια στην ανάπτυξη για την online διαφήμιση

Το ύψος των 17,7 δισ. ευρώ άγγιξε το 2010 η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Europe.
Βάσει των στοιχείων της έρευνας, η online δαπάνη για το 2010 παρουσίασε αύξηση της τάξης του 15,4%, ενώ την ίδια στιγμή η δαπάνη για την συνολική διαφημιστική αγορά στην Ευρώπη αυξήθηκε μόλις κατά 5%. Στο μεταξύ, η online display διαφήμιση εμφανίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή online διαφήμισης στην Ευρώπη, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21%.  Βασική προς αυτή την κατεύθυνση, ήταν η συμβολή των Social media, video και mobile. Μάλιστα, η online display διαφήμιση παρουσίασε αύξηση άνω του 20% σε αρκετές αγορές -ώριμες αλλά και αναπτυσσόμενες- κατά τη διάρκεια του 2010. Ποσοστά αύξησης υψηλότερα του μέσου όρου εμφανίστηκαν στην Ιρλανδία (31%), την Ισπανία (29%) και την Ρωσία (27%).

Ανοδική η πορεία του Paid Search

Συνέχεια στην ανάπτυξή του, παρουσίασε το search, με αύξηση 15,6%. Έτσι, εξακολουθεί να παραμένει η μεγαλύτερη κατηγορία στην online διαφήμιση, κατέχοντας το 45% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης, σε σύγκριση με το 33% για την display και το 22% για τα classifieds. Μερικές από τις πιο καθιερωμένες αγορές βιώσαν μικρότερες αυξήσεις (Μεγάλη Βρετανία 10%, Γαλλία 10%), ενώ πολλές χώρες είδαν εκρηκτική αύξηση (Ουγγαρία 44%, Πολωνία 31%).

Η είσοδος του Mobile

Φέτος, συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στην έρευνα και η αγορά της mobile διαφήμισης. Παρ' όλο που τα στοιχεία της mobile διαφημιστικής δαπάνης είναι διαθέσιμα μόνο για 12 από τις 25 χώρες, επιβεβαιώνουν πως η πολυαναμενόμενη απογείωση της mobile διαφήμισης έχει ήδη πραγματοποιηθεί, χάρη στην έλευση των smartphones και των apps.
Σε αυτές τις αγορές η mobile διαφημιστική δαπάνη αντιπροσωπεύει ήδη το 2% με 3% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης.

Συμπερασματικά, ο Vincent Letang, αναλυτής της IHS Screen Digest που σύνταξε την έρευνα σε συνεργασία με το IAB Europe τονίζει πως: «Ενώ το 2009 το video αποτελούσε τον μοναδικό μηχανισμό ανάπτυξης σε μία κατά τα άλλα επίπεδη αγορά display διαφήμισης, αντιθέτως το 2010, mobile, video και social media προσέλκυσαν νέες διαφημιστικές επενδύσεις. Εκτός από τα ταχέως αναπτυσσόμενα νέα αυτά formats, ας μην ξεχνάμε και τις παραδοσιακές μορφές display διαφήμισης, οι οποίες έχουν διατηρηθεί ελκυστικές χάρη στις καινοτομίες στο targeting και τον σχεδιασμό τους».
 

Ο Alain Heureux, Πρόεδρος και CEO του IAB Europe, κατέληξε ως εξής: «Το IAB έχει εργαστεί ακούραστα για να δείξει πώς η online display διαφήμιση μπορεί να στηρίξει αποτελεσματικά τις διαφημιστικές εκστρατείες. Με χαρά διαπιστώνω πως το μήνυμα έχει ληφθεί και τα brands ενσωματώνουν με καινοτόμους τρόπους την online διαφήμιση στις διαφημιστικές τους καμπάνιες».
 
Πηγή: advertising.gr