25 Αυγ 2011

Στα 15,9 εκατ. ευρώ το online display

Στα 15,9 εκατομμύρια ευρώ φτάνει το ποσό επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το α' τρίμηνο του 2011, με βάση τα στοιχεία καθιερωμένης έρευνας του IAB Hellas.
Σύμφωμα με τα στοιχεία της έρευνας για το α' τρίμηνο του 2011, πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών (όπως και στην αντίστοιχη περίοδο του 2010) με επενδύσεις 3,6 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 22,7% επί της συνολικής δαπάνης.
Ακολουθεί ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 3,4 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 21,6%, των Καταναλωτικών Αγαθών με επενδύσεις 3 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 18,7%, ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν η Ψυχαγωγία με επενδύσεις 1,5 εκατομμυρίου ευρώ και ποσοστό 9,2% και η Λιανική με  επενδύσεις 1 εκατομμυρίου ευρώ και ποσοστό 6,5%.