31 Αυγ 2011

Τα Social media και η κρίση

Πιο περίπλοκη θεωρεί το 65% των στελεχών, που έχουν την ευθύνη για τη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων, ότι καθιστούν τη διαχείριση κρίσεων τα Νέα Μέσα.
Την ίδια στιγμή, μόλις το 54% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι η εταιρεία τους διαθέτει έτοιμα πλάνα διαχείρισης κρίσεων. Τα παραπάνω προκύπτουν από την έρευνα Crisis Preparedness Study 2011, που πραγματοποίησαν η Burson-Marsteller και η αδελφή-εταιρεία ερευνών Penn Schoen Berland (PSB) και παρουσιάστηκαν στις 28/6 στην κλειστή εκδήλωση «EMEA Crisis Club» της Burson-Marsteller, στη Βαρκελώνη.

Παράλληλα, το 66% πιστεύει ότι τα Ψηφιακά Μέσα και τα Social Media έχουν αυξήσει σημαντικά το δυνητικό κόστος μιας κρίσης για τις επιχειρήσεις. «Παρόλο που πολλές επιχειρήσεις δηλώνουν ότι απειλούνται από τη ραγδαία ανάπτυξη των social media, πολύ λίγες αξιοποιούν τη δυναμική που τους παρέχεται μέσω της συμμετοχής τους, προκειμένου να χτίσουν σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τα κοινά τους. Σε περίπτωση κρίσης, οι σχέσεις αυτές μπορεί να αποδειχτούν σωτήριες, ενώ η απουσία τους μπορεί να αποβεί μοιραία» δήλωσε η Μαρία Λαζαρίμου, διευθύνουσα σύμβουλος της Advocate/Burson-Marsteller.