1 Σεπ 2011

Οι finalist των φετινών Cresta Awards

Στην τελική τους φάση έχουν περάσει τα 19α Cresta Awards, που διοργανώνει η Creative Standards International για να τιμήσει την υπεροχή στον χώρο της διαφήμισης και του marketing.
Τους φιναλίστ της 19ης παγκόσμιας ετήσιας διοργάνωσης, ανακοίνωσαν τα Cresta Awards, που πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά το 1993 από την Creative Standards International, με σκοπό να επιβραβεύσουν τη δημιουργική υπεροχή στην επικοινωνία της διαφήμισης και του marketing. Τα Cresta Awards Καλύπτουν έντεκα βασικές κατηγορίες: TV/Cinema/Digital, Integrated Campaigns, Press, Outdoor, Ambient Media, Direct Marketing, Radio, Design, Promotions & Incentives, Crafts και Interactive. Οι δουλειές που συμμετέχουν, κρίνονται με βάση δυο κριτήρια: την αυθεντικότητα της δημιουργικής ιδέας και την ποιότητα της εκτέλεσής της. Παράλληλα, ένα βραβείο Grand Prix ια αποδοθεί στις συμμετοχές με το μεγαλύτερο score. 

Αναφορικά με τις συμμετοχές, η Serviceplan Gruppe Μονάχου, βρίσκεται στην κορυφή της shortlist, με 21 δουλειές να διεκδικούν βραβεία, ενώ η Publicis Conseil Παρισιού, αριθμεί επτά υποψήφιες συμμετοχές για βράβευση. Η Grabarz Αμβούργου από την πλευρά της, αριθμεί 12 finalist συμμετοχές, η kempertrautmann Αμβούργου μετρά 10 υπό βράβευση συμμετοχές, οι AMV BBDO Λονδίνου και BETC Euro RSCG Παρισίου έχουν από 9, ενώ η Euro RSCG Νέας Υόρκης μετρά 7 συμμετοχές, μαζί με τις Forsman & Bodenfors (Γκέτεμποργκ) και Grey Worldwide (Ντίσελντορφ).    

Από τις 51 χώρες που συμμετέχουν φέτος στον διαγωνισμό, οι 27 κατάφεραν να φτάσουν στην τελική φάση, ενώ επιλέχθηκαν συνολικά 267 διαφημίσεις και καμπάνιες, από μια ομάδα 80 top creatives. Οι finalists θα κριθούν από 69 γνωστούς διεθνώς εκπροσώπους της δημιουργικής επικοινωνίας.