15 Σεπ 2011

Έρευνα παγώνει τον ενθουσιασμό για το Twitter

Έρευνα του πανεπιστημίου του Harvard επί συνόλου 300.000 χρηστών διαπιστώνει ότι το 10% των μελών του Twitter είναι υπεύθυνο για την παραγωγή του 90% του περιεχομένου του. Αυτό ανατρέπει πολλές υπερβολές που ακούστηκαν τον τελευταίο καιρό για τη γνωστή υπηρεσία microblogging.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Twitter έχει αυτή τη στιγμή περισσότερα από 10 εκατομμύρια χρήστες και αναπτύσσεται με ταχύτερους ρυθμούς από οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο. Ωστόσο, η έρευνα διαπιστώνει ότι πάνω από τους μισούς από αυτούς τους χρήστες γράφουν στο Twitter με συχνότητα μικρότερη από μία φορά στις 74 ημέρες. Και οι περισσότεροι χρήστες που εγγράφονται στην υπηρεσία, γράφουν ένα και μοναδικό μήνυμα και δεν επανέρχονται πια σε αυτήν.
Σύμφωνα με τον Bill Heil, πτυχιούχο του Harvard Business School, που διενήργησε την έρευνα, σε ένα τυπικό, κοινωνικό δίκτυο, το 10% των χρηστών παράγει το 30% του περιεχομένου. Με βάση αυτούς τους αριθμούς, το Twitter δε δείχνει να είναι η υπηρεσία που... ερωτεύεται κανείς κεραυνοβόλα, λέει ο Heil.
Η ανάπτυξη του Twitter έχει χαρακτηριστεί εκρηκτική και έχει χρησιμοποιηθεί ως παράδειγμα προς μίμηση, κυρίως από εταιρείες media. Τώρα, όμως, η έρευνα του Harvard αλλά και μια παλιότερη της Nielsen Online, που έδειξε ότι το 60% όσων εγγράφονται στο Twitter, δεν επιστρέφει ποτέ σε αυτό, έρχονται να μετριάσουν τον υπερβολικό ενθουσιασμό.

Πηγή: myplaisio.gr